Barcelona
"Atletiko" yarim himoyachisi Koke La Liga doirasidagi "Barselona"ga qarshi o'yin oldidan o'z fikrlarini bildirib o'tdi.
- Oldingi mavsumlarga qaraganda hozirgi "Barselona"ni yutish osonroq bo'ladimi?
- Yo'q. Bu dunyoning eng kuchli jamoalaridan biridir, yana ularda dunyodagi eng yaxshi futbolchi o'ynaydi. SHu sababdan, bizga muxlislarimizning qo'llab-quvvatlashi juda ham kerak.
Biz hammasini yaxshi boshlashimiz va va ijobiy jihatlarga etibor berishimiz kerak. Uyda, muxlislarimizning qarshisida o'ynaymiz. Qiyin bo'ladi, ammo bizning o'yinimiz muxlislarga yoqishini xohlaymiz, - deydi Koke.
Eslatib o'tamiz, "Atletiko" va "Barselona" jamoalari o'rtasidagi o'yin ertaga Toshkent vaqti bilan soat 01:00da boshlanadi.
UB
Fikrlar 1
Omad