Simeone matbuot anjumanida: "Grizmann ? Men bu haqda gapirmayapman, chunki u boshqa jamoada o'yinchi." "Biz raqibning zo'r ekanligini bilamiz. Ular juda yaxshi taktikaga ega va yaxshi o'yinchilar bor, ammo biz ularga qarshi yaxshi o'ynashimizni xohlaymiz." "Bunday o'yinlarda jamoaning ko'proq harakat qilishi uchun barcha imkoniyatlar mavjud". "Barsa" Kamp Nou "dan tashqarida yaxshi o'ynamaydimi? Men ularni qattiq raqib deb bilaman va katta o'yinlarga boshqacha munosabat bildiraman." "Barsa" bir hafta davomida yaxshi o'ynamoqda " Keling yaxshisi o'yinni ko'raylik nima bo'lar ekan.