[b]Ronaldu yoki Messi? "Men uchun buyuklarning eng buyuki bu Leo Messi, Ronaldu ham yaxshi, bilmayman menga qandaydir Messi yoqadi, men uning o'rnida bo'lishni istardim"[/b]