Barcelona
[b]"Atletiko" yarim himoyachisi Ektor Errera LaLiga 15-turi doirasida "Barselona"dan uchralgan mag'lubiyat (0:1)dan keyin fikrlarini bildirib o'tdi.
"Yaxshi o'yin o'tkazdik va ko'plab vaziyatlar yaratdik, umuman boshqa natija uchun to'p tepgandik. Lekin, " Barselona" dunyoning eng yaxshi futbolchisi fonidagi ustunlikdan foydalandi. Messinatija qildi. Bunday darajadagi o'yinchiga qarshi hech narsa qila olmaysan.
Biz jamoada LaLiga chempionlik sovrini haqida gapirmayapmiz. Aminman, natija keladi", -dedi Errera.[/b]
[readimg]https://championat.asia/upload/storage/531923_original.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 1
Omad