Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
"Barselona" Prezidenti: "Messi “Barsa”da yana uzoq yillar o'ynaydi"
[readimg]https://stadion.uz/images/news/bartomeu7.jpg[/readimg]
[b]Kataloniyaning "Barselona" klubi prezidenti Jozep Mariya Bartomeu Lionel Messi yana jamoa uchun uzoq yillar o'ynashi haqida gapirdi.
"Men Leo bilan bir necha marotaba suhbatlashdim, shu bois bilamanki, u yana bir necha yil bizda o'ynamoqchi. Shu bois uning biz bilan tuzgan shartnomasi bor va bizda uzoq yillar mobaynida o'ynashda davom etadi", — dedi Bartomeu El Mundo Deportivo nashriga bergan intervyusida.[/b]
UB
Fikrlar 1
Bu aniq