
Imanol Alguasil "Barselona"ni mag'lub etganidan keyin uni maqtadi.
"Real Sosedad" o'z darvozasiga hech qanday zarba berishga imkon bermasdan, La Liga o'yinida Kataloniya klubini mag'lub etdi (1:0).
"Har bir o'yin har xil stsenariy, shuning uchun biz hozirdan va o'yin qanday o'tganidan zavq olishimiz kerak.
"Barselona" "Liverpul" bilan birga Evropaning eng yaxshi formadagi jamoalari ekanini hisobga olsak, bu oson bo'lmadi.
Bu Chempionlar ligasi o'yiniga o'xshash o'yin edi. Biz chegaragacha o'ynashimiz kerak edi.
"Barselona"ning imkoniyatlar yaratishiga yo'l qo'ymaslik uchun biz tajovuzkor va dadil bo'lishimiz kerak. O'ylaymanki, biz muvaffaqiyatga erishdik", - dedi "Real Sosedad" bosh murabbiyi Imanol Alguasil.
Fikrlar 0