"Barselona"da o'ynash imkoniga ega bo'lganimdan faxrlanaman va xursand bo'laman. Men doim bu klubga muxlislik qilganman", – dedi Kanselu.
Barcelona
"Al Hilol" himoyachisi Joau Kanselu "Barselona"da o'ynagan davrini esladi.
"Barselona"da o'ynash imkoniga ega bo'lganimdan faxrlanaman va xursand bo'laman. Men doim bu klubga muxlislik qilganman", – dedi Kanselu.
Fikrlar 0