Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Valverde: "Barselona" CHempionlar Ligasida g'olib chiqishga majbur"
"Barselona" bosh murabbiyi Ernesto Valverde CHempionlar ligasi guruh bosqichining 6-turidan o'rin olgan "Inter"ga qarshi o'yin haqida fikr bildirdi.
"Kuchli raqibga qarshi ishtiyoq bilan o'ynadik. Biz g'alaba qozonish uchun to'p tepdik va ko'pchilik shogirdlarim birinchi marotaba bunday darajada o'ynashdi, ular ushbu musobaqada raqobatlasha olishlarini namoyish etishdi.
Karles Peresning gol urish qobiliyati bor, Fati ham tug'ma to'purar. Uning kichik jarohati bo'lsa ham, o'yin amaliyotiga ega bo'lishini xohladik. "Barca"dan etishib chiqqan yigit ushbu turnirning eng yosh to'purariga aylanganidan juda mamnunmiz.
Biz ushbu turnirda g'alaba qozonishga majburmiz. Har bir o'yinda g'alaba qozonishni istaymiz va shu erda ham bunga erishdik", - deydi " Barselona" bosh murabbiyi.
UB
Fikrlar 5
[b]balki....,[/b]
Baribir Gvardiolani davridek bo'lolmaydi bu murabbiylar
Valverde sal o'ziga keb qobdimi
Bos gazini endi
Bu sanga bogliq valverde