Madridning “Atletiko” klubi “Real”ga penaltilar seriyasida mag'lub bo'ldi va 1/8 final bosqichida Chempionlar ligasidan chiqib ketdi.

Simeone bu haqda gapirdi.

"Buni ko'rdingizmi? Siz nimani ko'rdingiz? U to'pga tegdimi? Qo'rqmasdan ayting. Bu erda kimdir Alvaresning ikkita teginishini ko'rganmi?

Agar shunday bo'lsa, qo'lingizni ko'taring. Yo'q, men Xulian bilan bu haqda gaplashmadim", dedi Simeone vaziyatdan aniq g'azablanib.