Barcelona
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-533859_original.jpg[/readimg]
[b]"Barselona" sobiq yarim himoyachisi Ronaldino kataloniyaliklar forvardi Lionel Messi haqida fikr bildirdi.
"Men Messiuchun xursandman, u mening do'stim. Bundan tashqari, u aynan " Barselona" sharafini himoya qiladi.
Men taqqoslashni yoqtirmayman, chunki tarixdagi eng yaxshi futbolchini aniqlash qiyin.
Diego Maradona, Pele, Ronaldu... Men Messini tarixdagi eng yaxshi futbolchi deya olmayman, ammo u o'z davrining eng zo'ri",- deydi Ronaldino.[/b]
UB
Fikrlar 0