[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-533963_original.jpg[/readimg] [b]PSJ hujumchisi Neymarning otasi Neymar da Silva o'g'li haqidagi savolga javob berdi. "Neymarga kerak bo'layotgan birgina jihat - maydonda effektiv o'yin ko'rsatish. Kelajakda nima bo'lishini hech kim bilmaydi. Neymarning PSJ bilan shartnomasi bor. U bu erda baxtli. Umid qilamanki, Neymar yaqin yillarda jamoa oldiga qo'ygan maqsadlarini bajarishda o'zining katta hissasini qo'shadi. " Barselona" haqidagi mish-mishlar? Bu gaplar unchalik yangi emas. " Barselona"dan ketganidan buyon shu gaplarni eshitamiz. Neymar va klub o'rtasida yana bir kelishuv bo'lishiga ishonaman", -dedi futbolchining otasi.[/b]