
“Barselona” klubi bosh murabbiyi Ernesto Valverde “Real Sosedad”ga qarshi kechgan (2:2) o'yindan so'ng o'z fikrlari bilan o'rtoqlashdi.
“Menimcha, o'yin muxlislarga yoqdi, sababi oldindan aytib bo'lmaydigan xarakterga o'yin bo'ldi. O'yin oxirigacha kim g'alaba qozonishi aniq emasdi. Dastlabki daqiqalarni raqib yaxshi o'tkazdi, hisob 2:1 vaqtida biz g'alaba qozonishimiz mumkin edi. Qiyin o'yin”, -deydi Valverde.
Fikrlar 5
valva koutinyoni yeding. bugun 1 o'yinda 3ta gol urdi, 2ta assist. bir o'zi naqd 5ta golda qatnashdi.
liverpul trebl qiladigandek bu mavsum.
valverde o'zicha serezniy chuvak, ssabni buzadi basharasi. emotsiya, ruhlantirish, motiv 00000% ga teng. 5-6talab gol uradigan barsa qaytarmikan-a???
valva pike buskets out bo'lson.
Valverde Manga O'yin Yoqani Yo'q Kuzpurish Sani Yo'q Qilish Kerak Lanati Qachon Hatirjam Tv Ko'ramiz Asasiyda Vidalni Tushirish Kerak Edi Tayanch Nuqta Yo'q Umuman Buskest Yoshi O'tib Boryapti Shuning Uchun Vidalni Asasiyda Tushirish Keragidi Toza 3 ochko oladigan joyda 2 ochko yoqotik yangi o'yinchila kerak barcaga rabio-ektor belirn-sane shularni payidan bo'lish kerak