[b]Grizmann: "El-Klasiko? Men buni juda ham intizorlik bilan kutyapman. Bu ajoyib kun bo'ladi va men o'yinga yuqori formada kirib, yaxshi o'ynashga umid qilaman." "Bu o'yinni hamma kutyapti. Bu muxlislar uchun ham, futbolchilar uchun ham juda muhim o'yin. Uni televizordan tomosha qilish har doim yoqimli edi. Endi bu shou aktyorlaridan biri bo'laman".[/b] [readimg]https://www.fcbarcelona.com/photo-resources/2019/11/25/d22a326d-fa36-4884-b048-f40e35c7de49/mini_Griezmann-celebracio.jpg?width=1200&height=750[/readimg]