[readimg]https://ak.uecdn.es/p/110/thumbnail/entry_id/0_3wmjszoy/width/660/cache_st/20171126231351/type/2/bgcolor/000000/0_3wmjszoy.jpg[/readimg] "Barselona" hujumchisi Lionel Messi klubning turnirdagi ustuvorliklari haqida gapirdi. "Chempionlar Ligasi biz uchun o'zgacha narsa va biz uni har yili yutishni xohlaymiz. Shu bilan birga, biz La Liga yanada muhimroq ekanligini bilamiz, chunki bu bizga Chempionlar Ligasi va Ispaniya kubogida raqobatdosh bo'lishimizga imkon beradi. Chempionatda sust o'ynash qiyin va shu bilan birga Evropada muvaffaqiyat qozonishga harakat qilish kerak. To'g'ri, biz har doim Chempionlar Ligasi haqida gapiramiz, lekin chempionat va Ispaniya kubogi haqida unutmaymiz, chunki biz "Barselona "miz va biz hamma joyda g'alaba qozonishni istaymiz" - dedi Messi.