Barcelona
[readimg]https://stadion.uz/images/news/grizman54.jpg[/readimg]
[b]Kataloniyaning «Barselona» klubi hujumchisi Antuan Grizmann «Real» klubiga qarshi bo'ladigan uchrashuv haqidagi fikrlari bilan o'rtoqlashdi.
«El-Klasiko»? Bu kun men uchun unutilmas muhim bo'ladi va umid qilamanki, o'sha o'yinga yaxshi holatda bo'laman. Bu mening faoliyatimdagi dastlabki «El-Klasiko» bo'ladi, ammo, men xotirjam bo'lishga harakat qilaman va o'yin mobaynida va uchrashuvdan so'ng zavq olaman degan umiddaman», – Grizmanning so'zlaridan iqtibos keltirmoqda Mundo Deportivo.[/b]
UB
Fikrlar 0