Barcelona
Lionel siz jamoadan ketish haqida bir marotaba bo'sayam o'ylanganmisiz?
-Yo'q men hattoki bu so'zlarni umuman tilimga omaganman, chunki men dunyodagi eng kuchli klubda faoliyatimni yurutib kelmoqdaman, men bu yerda baxtiyorman.
-Raxmat sizga Leo
UB
Fikrlar 0