[b]Neymar: "Men har doim Messini yaxshi ko'raman." "Messi bilan o'ynash men uchun sharaf edi. U mening do'stim." "Yo'q, men" Barsa "ni dunyoning eng yaxshi o'yinchisi bo'lish uchun yoki"Oltin to'p"ni yutib olish uchun tark etmadim. Men yangi maqsadlarni xohlaganim uchun ketdim." "Men" Barselona "ga qaytamanmi? Nega ketishni istayman (kuladi)? "PSJ" bilan shartnomamga ikki yil qoldi va jamoa hali ham yaxshilanmoqda.[/b]