Pep Gvardiola El Klassiko haqida: "Ikkala jamoa ham yaxshi formada, ular ushbu o'yinga yaxshi saviyada tashrif buyurishgan , El-Klassikoda o'z uyida o'ynaydigan jamoa har doim bir nechta ustunliklarga ega".