Barcelona
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-534907_original.jpg[/readimg]
“Real” ustozi “Barselona”ga qarshi bahsdan so'ng fikrlari bilan bo'lishdi.
“Jiddiy va yaxshi jamoaga qarshi ajoyib o'yin ko'rsatdik. O'yin yaxshi chiqdi. Faqat gollar etishmadi Ammo natijadan xursand bo'lishimiz kerak”,— deydi Zidan.
UB
Fikrlar 0