[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-534907_original.jpg[/readimg] “Real” ustozi “Barselona”ga qarshi bahsdan so'ng fikrlari bilan bo'lishdi. “Jiddiy va yaxshi jamoaga qarshi ajoyib o'yin ko'rsatdik. O'yin yaxshi chiqdi. Faqat gollar etishmadi Ammo natijadan xursand bo'lishimiz kerak”,— deydi Zidan.