[b]Valverde: "Biz ularning bosimini qanday engishimizni bilmasdik. Ular bizni ushlab qolishgan, ular golli vaziyatlarda edilar. Bizda o'yinda uzluksizlik yo'q edi." "Buskets xafa bo'ldi. O'yin oldidan isitmasi bor edi va shu sababli u ishtirok etmadi." "Real" yaxshi o'yin ko'rsatdi. Biz g'alaba qozonishni istardik. " "Pike har doim bu o'yinlarda yuqori saviyada chiqishga intiladi." "So'nggi kunlardagi ommaviy shovqin tufayli biz o'yinni boshqacha boshdan kechirdik, ammo bu biz uchun vaziyatni murakkablashtirmadi."[/b]