Barcelona
Ivan Rakitich: "Bunday o'yinlarni o'tkazish doim ham qiyin. "Real" birinchi bo'limning o'zida ko'plab vaziyatlarga ega bo'ldi. Qiyin bo'ldi, ammo keyin bizda ham bir nechta vaziyatlar bo'ldi. Bitta gol o'yin taqdirini hal qilar edi, ammo hech kim gol ura olmadi »
"Biz "Real" qanchalik kuchli ekanligini bilamiz. Ehtimol, biz oxirgi pasni yoki mahoratni oxirigacha amalga oshirolmadik. Ammo men jamoaning ishlashidan mamnunman va g'ururlanaman ».
UB
Fikrlar 0