Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Van Dijk "Oltin to'p"ning Messiga topshirilishi haqida fikr bildirdi
Van Deyk: Oltin to'pni Messiga berilishini eshitganidan so'ng
Bir oz hafsalam pir bo'ldi, lekin shunday bo'lsada men "Oltin to'p" marosimiga borishga qaror qildim va bu juda ajoyib kecha edi ... Futbol yulduzlari bilan u yerda bo'lish katta sharaf deb o'ylayman
Men marosim paytida Messi bilan gaplashdim, u unchalik ko'p gapirmas edi, chunki u ingliz tilini bilmas edi, ammo bizning oramizda bo'lgan hurmatni tushinishga yetarli bo'ldi deb o'ylayman.
UB
Fikrlar 0