Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Gvardiola: "Solishtiradigan bo'lsak, "Manchester Siti" LaLiga etakchisidan 1 ochko ko'p jamg'argan"
[b]"Manchester Siti" bosh murabbiyi Pep Gvardiola jamoaning APLdagi ishtiroki haqida gapirdi.
"Ayni damda biz " Barselona"dan 1 ochko ko'p jamg'arganmiz. Biroq "Barsa" ayni damda LaLiga turnir jadvalida etakchi bo'lib turibdi. Muammo shundaki, raqibimiz 17 o'yinning 16tasida g'alabaga erishgan. Ularning oldida bosh kiyimimni echaman va tabriklayman.
Yutqazyapmiz, ochko yo'qotyapmiz. Biroq umuman taslim bo'lmaymiz", -dedi Gvardiola.[/b]
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-535437_original.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 1
:alo: