Barcelona
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-536631_original.jpg[/readimg]
[b]"Barselona" yarim himoyachisi Frenki De Yong APL va LaLigani solishtirdi
"Oldinlari LaLiga - eng kuchli futbolchempionati deb hisoblardim. Ispan klublari doimo raqiblaridan bir bosh ustun bo'lib kelganini ko'rardim. Biroq so'nggi paytlarda Ispaniya jamoalarini ko'p holatlarda sovrindorlar qatorida ko'rmayapmiz. Premer-liga esa so'nggi paytlarda anchagina chiroylilashdi.
Texnik tomonlama LaLiga yaxshiroq. Biroq APL LaLigadan bir bosh ustun", -dedi De Yong.[/b]
UB
Fikrlar 0