Barcelona
[readimg]https://championat.asia/upload/storage/524135_original.jpg[/readimg]
Frank Riberi o'zining "FIFA 20"dagi qiyofasidan mamnun emas.
"Bolalarim bilan o'ynagandim, meni tanishmadi. Bu kim, ey yigitlar?!", - deb yozadi futbolchi.
UB
Fikrlar 1
:kul: ajoyibu xaxa