Barcelona
4-yanvar, shanba kuni "Barselona" derbida "Espanyol"ga qarshi o'ynaydi. Bu kataloniyaliklar uchun qishki tanaffusdan keyingi birinchi o'yin.
Mark - Andre ter Shtegen, Artur va Usmon Dembele jarohat olgan. Ansu Fati o'ynash uchun tibbiy ruxsatnoma oldi.
Musa Vage va Jan - Kler Todibo murabbiylar shtabi qaroriga ko'ra kenggaytirilgan ro'yxatga kiritilmadi.
Ernesto Valverde ushbu faktorlarni inobatga olgan holda asosiy tarkibda kimlarni maydonga tushirishi kerak ?
[readimg]https://i90.trbna.com/images/uploaded/files/barca/barcavesp01.jpg[/readimg]
[readimg]https://i90.trbna.com/images/uploaded/files/barca/barcavesp02.jpg[/readimg]
[readimg]https://i90.trbna.com/images/uploaded/files/barca/barcavesp0301.jpg[/readimg]
UB
Fikrlar 1
neto
semedu,umtiti,pique,firpo
rakitic,deyong,vidal
messi,griezman,fati
shu tarkib tusha daxshat bulardi