Barcelona
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-524147_original.jpg[/readimg]
[b]Leo nemis darvozaboni haqida fikr bildirdi.
“Ular o'xshash xarakterstkalarga ega ajoyib darvazobonlar. O'yinni yaxshi o'qishadi. Oyoqlari bilan yaxshi o'ynashadi, shunday ekan ular yarim himoya chizig'ida ham o'ynay olgan bo'lardi. Markni yaxshi bilaman, u haqida gapirishim mumkun. Noyerning o'yinini va mashg'ulotlarini esa har doim ham ko'rmayman. Ular bir xil darajadagi darvazobonlar deb o'ylayman”, — deydi Messi.[/b]
UB
Fikrlar 1
TO'GRI