Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
Kazemiro: "Atletiko" yoki "Barselona"? Ushbu jamoalarning har biri bilan uchrashuv juda qiyin bo'ladi
"Real" yarim himoyachisi Kazemiro Ispaniya superkubogi yarimfinalining birinchi o'yinida "Valensiya" ustidan qozonilgan g'alaba haqida (3-1) fikrlarini bildirib o'tsin.
- O'ylaymanki, biz o'yin jarayonini to'liq nazorat qildik. Biz to'pni nazorat qilish rejasi bilan chiqdik, hammasi reja bo'yicha ketdi.
- Ehtimol, tarkibda besh yarim himoyachi bilan sizga biron bir narsa yetishmayotgandir, lekin biz to'pni nazorat qildik.
- "Valensiya" har doim ham qiyin raqib. Bu biz uchun juda muhim g'alaba.
- "Atletiko" yoki "Barselona" ? Ushbu jamoalarning har biri bilan uchrashuv juda qiyin bo'ladi.
- Biz barchaga Saudiya Arabistonidagi yordami uchun minnatdor bo'lishimiz kerak. Hatto Madriddan tashqarida ham ushbu jamoani sevadigan muxlislar bor- deya so'zini yakunladi Kazemiro.
UB
Fikrlar 0