Barcelona
← Yangiliklarga qaytish
Barcelona
"Granada" o'yinchisi: "Bahsli vaziyatlarda doim "Barselona" foydasiga qaror chiqariladi"
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-540768_original.jpg[/readimg]
"Granada" himoyachisi Dimitri Fulke La Liganing navbatdagi turi doirasidagi "Barselona"ga qarshi o'yindan so'ng noroziligini bildirib o'tdi.
Hisob 0:0 bo'lib turganda hakam "Granada" himoyachisi Xerman Sanchesni o'yindan chetlatidi. Bir necha daqiqa o'tib esa Messigol urdi va bu g'alaba uchun kifoya qildi.
"Har safar "Kamp Nou"ga kelganimizda bir xil narsa sodir bo'laveradi. Biz kurash olib boramiz, ammo hakam bizga ochko olishimizga yo'l qo'ymaydi.
Hamma bahsli vaziyatlarda " Barselona" foydasiga qaror chiqariladi. Hakamlar kichik jamoalarning ustidan kuladilar",- deydi Fulke.
UB
Fikrlar 0