[readimg]https://www.fcbarcelona.com/fcbarcelona/photo/2019/03/04/f3babff1-6cbf-40ca-8930-561a8c183a2d/3200x2000-DESPEDIDA-SAMPER-ENG.jpg[/readimg] Sergi Samper: La Masia "Barselona"ni yaratganini unitmasligimiz lozim. Setien tayyor. Uning zo'r g'oyalari bor." "Mana, Yaponiyada men etishmayotgan narsaga erishdim, bu narsa o'yin amaliyotidir. Albatta, men ba'zan bir kun Evropaga qaytish haqida o'ylayman, ammo hozir buning vaqti emas." [RAC1]