Barcelona
Ibiza jamoasi Twitter sahifasida Barcelonani tabrikladi:
"Tabriklaymiz, Barcelona!
Ajoyib uchrashuv va shiddatli jang bo'ldi. Qirollik kubogi musoboqasida sizlar uchun mezbon bo'lish yoqimli. Mavsum davomida sizlarga omad tilaymiz. Uchrashguncha"
UB
Fikrlar 2
:alo:
Omad