Ibiza jamoasi Twitter sahifasida Barcelonani tabrikladi: "Tabriklaymiz, Barcelona! Ajoyib uchrashuv va shiddatli jang bo'ldi. Qirollik kubogi musoboqasida sizlar uchun mezbon bo'lish yoqimli. Mavsum davomida sizlarga omad tilaymiz. Uchrashguncha"