Barcelona
[readimg]https://stadion.uz/images/news/obameyang17.jpg[/readimg]
Londonning “Arsenal” klubi o'z hujumchisi Per-Emerik Obameyang bilan xayrlashishga tayyorga o'xshaydi. «Kanonirlar» «Milan» klubi hujumchisi Kshishtof Pentek bilan muzokaralarni boshladi.
Gabonlik Per-Emerik Obameyang so'nggi paytlarda «Barselona» klubiga o'tishi haqida juda ko'plab xabarlar paydo bo'lmoqda. Xabarlarda aytilishicha, “Arsenal” hujumchisi jarohat olgan Luis Suaresni o'rnini egallashi kutilmoqda.
«Arsenal» gabonlik futbolchi bilan qishda xayrlashish niyatda emasdi, lekin agar “Barselona” uni sotib oladigan bo'lsa, u holda “Arsenal” muzokara stoliga o'tirishga rozi bo'ladiganga o'xshamoqda.
Qayd etilishicha, Obameyangning transferidan tushadigan mag'lub, Italiyaning “Milan” klubi hujumchisi Kshishtof Pentekni sotib olish uchun yo'naltiriladi.
UB
Fikrlar 23
:alo:
Ok
[b] 998977118998, [/b] Yög'e jahl qimayamman :D
Jahl qimen! Wuncaki fikrimi ettim.
Pyontekiz zör ekan, böldimi qutildimmi ?
Buyerga siz boshqa futbolchilani tiqishtirmen
Keyin. ARSENAL kopro Obemeyang un o'ynidi, Pyontek esa o'zi un harakat qvoti, Pyontek. Pleymekr yaxwiro klubga otsa ochiladi
Arsenalni yarim himoyachilari bn. Milan yarim himoyachilarini farqi bor
Saloh chelsida o'ynab Romaga otib ketgandayam ko'pchili bu daraja chiqadi dib o'ylamagandi Kevin de brune haqida wunaqa fikr bildirsa bo'ladi
20 öyin, 4 gol pyontekni statistikasi
Yö manimcha siz chuntiromadiz, uzr uzr deb ustimdan kulvosmi, ronaldinho messi deb :ha:. Obameyangni statistikasiga qaren 20 öyin 14 gol
Jovob beraman Pyontek kelajeda hech kim bölomidi
Qaysi yilgisi eng zor bolgan
Messini wu kungacham bo'lgan sts korin
Siz gapimi cumadiz weklli odami maksimal darajasi bo'ladi wuni etvoman
Messi, Ronaldino ular yoshligidan super öynashgan, Pyontek 23 yoshdan porlab yö böb ketti, vapshe tenglashtirmen pyontekni ularga
[b] 998977118998, [/b] Oldingi yilgi bn bu mavsumgi stsni körvosmi özi ?
Uzr uzruzr 24 dan bowlab yana bitta misol. Ronaldinho ham oltin topni 25, 26 olgan Kaka 25 yowida olgan
[b] Mc_Gregor, [/b] Aksincha Obemeyang 30 kirdi Yaxwisi eslatvoriy KR7 ham, Messi ham eng chiqqan paytlar 25 dan 29 gacha bolgan bunga bu oyinchilani statisikasiyam etib turibti, yana bitta misol Mane, bn Saloh ham 28 da uzogi bn ikki yil ulagayam maksimal o'ynaw keyin pastlidi, har bir oyinchi owa davrda choqqiga chiqadi bunga har qanaqasiga faktlar keltirsa bo'ladi
[b] 998977118998, [/b] :alo:
Pyontek bir mavsumlik futbolchi, Obameyang kamida 3 yil öynolidi
Yaxwisi Andreas Inestani murabbiy wtabiga on keliw kere va La masiyaga e'tibor beriw kere Messiyam bir kunda messi bo'lib qomagan, Barsa afsungari Ronaldino maiwatga berilib ketmaganda Messi o'zini voqti soatini keliwini kutib qolardi. Nimagadir eriwiw un nimadandr vos kechiw kere manimcha bu yilgi kubukladan yowlaga va taktika ustida iwlaw kere, Barsani wu holga tuwiga mana wunaqa keresz, rejasz tranferla sabab, gudok Dembele balki yaxwi oyinchidr lekin barsaga maksimal foyda keltirvotgani yo' , Coutinho haqida wu fikr, keyin Pike niyam davri otvoti unga puyolga oxwagan munosib orinbosar kere, busketsgayam, hullas barsaga yangi qon kere
Obemeyangdan ko'ra o'wa pyontek yaxwi ham yow, ham arzon Obemeyangni 70 olgandan 35 ga Pyontekni olgan yaxwi , Pyontek bow bn ham yaxwi o'ynidi