Barcelona
[readimg]https://championat.asia/upload/storage/524314_680.jpg[/readimg]
Barselona sardori Lionel Messi portugaliyalik hujumchi Krishtianu Ronalduning Realdan ketishi El-Klasikoning darajasi pasayishiga sabab bo'lgani haqida aytdi.
“Ronaldu Ispaniya chempionatida harakat qilgan vaqtlar zo'r edi. Uning ishtiroki nafaqat «El-Klasiko»ni, balki, Primeroni ham yaxshigina bezatardi. Krishtianu sabab raqobat ham o'sib borardi”,– deydi kataloniyaliklar azosi.
Avvalroq, 26 oktyabrda bo'lib o'tishi kerak bo'lgan joriy mavsumdagi ilk «El-Klasiko»ning boshqa muddatga qoldirilgani haqida aytilgandi.
UB
Fikrlar 2
Daxwat utardi
Ha