Barcelona
Visente Del Boske: ("Ispaniya" terma jamoasining sobiq bosh murabbiyi) "Valverde ishdan bo'shatilganida juda hayron bo'ldim. Men klubni boshqarganlarning ishini baholay olmayman, lekin Valverdega achindim, u yaxshi murabbiy edi".
UB
Fikrlar 4
Molverde ketishi uchun yana nima yetishmadi senga del boski
Umuman achimiman
Nima endi chl dan chiqib ketgandan keyin ketishi kerakmidi
men ham