Rakitić: "Men bu qishgi transfer oynasida ketish haqida o'yladim. "Valverde xodimlar bilan muomalasi yaxshi emas edi." "Og'ir kunlar bo'lgan, ammo endi bular o'tmishda."Men bunday hurmatga loyiq emasman.