[b]Alba: "Men jamoamdan g'ururlanaman. Hammamiz birlashishimiz kerak. Abidal? Men u haqida gapira olmayman. Futbolchilar? Futbolchilar nimani his qilishini, kiyinish xonasida nima bo'lishini bilishi kerak, biz bir-birimizga yordam berishimiz kerak."[/b]