Barcelona
Karle Anchelotti:
"" Agar Messi Angliyada o'ynasa, bu Angliya Premer-ligasi uchun juda ajoyib bo'lardi, ammo men bunday bo'lishi mumkin deb o'ylamayman.
"Leo -" Barca "afsonasi va u o'z faoliyatini shu yerda tugatishiga aminman."
UB
Fikrlar 0