Barcelona
[b]Pele: "Men tarixdagi eng yaxshi futbolchiman"
Maradona: "Tarixdagi eng yaxshi futbolchi? Bu men albatta."
Ronaldo: "O'ylaymanki tarixdagi eng yaxshi futbolchi shubxasiz menman"
Messi: "Futbol tarixida ko'pgina futbolchilar o'z izini qoldirganlar. Men eng yaxshi futbolchimanmi? Yo'q"[/b]
UB
Fikrlar 5
Haqiqiy erkak gap yo'q
No coment messi
камтарлигига хам там бераман гап йук
qoyil Messi
Gap yö Messiga