Barcelona
Erik Abidal (texnik kotib): "Bizning maqsadimiz - "Chempionlar Ligasi"da g'alaba qozonish. Biz bilamiz bu, vazifa qiyin, ammo ilojsiz emas. Chempionlar ligasi kubogi uyga qaytishi kerak. "La Liga" ham bizniki bo'lishi kerak. " [MD]
UB
Fikrlar 3
Töri
la liga nimaga kerak ECHL kerak bizga
la liga nimaga kerak ECHL kerak bizga