[b]Anxel Rodrigez unga "Barselona" tomonidan qiziqish bo'layotganiga izox bildirdi. Anxel Rodrigez: "Barsa? Men juda xotirjamman. Hozirda hech narsani o'ylaganim yo'q, matbuot har xil xabarlar chiqarmoqda. Agar ular men bilan bog'lanib qolishsa, men bu haqda o'ylay boshlayman." Manba: Sport[/b]