Barcelona
[b]Sebalyos (Arsenal, sobiq Betis futbolchisi): "Setien har doim" Barsa "ga murabbiylik qilishni orzu qilgan va uning falsafasi klubning DNKsiga to'g'ri keladi. Menimcha, u juda o'z ishini yaxshi bajarmoqda."[/b]
UB
Fikrlar 3
Köman keladi yozda
Xavi kelguncha bowqarsin
Setien öz orzusiga erishdi