[b]Italiyalik futbol mutaxassisi Fabio Kapello "Barselona"da bo'layotgan voqealar haqida o'z fikrlarini bildirib o'tdi. - Oldingi "Barselona" deyarli yo'q bo'lib ketdi. Endi ushbu jamoaning futbolchilari maydon bo'ylab bir birlari bilan tezkor to'p oshirishlar vaqtida muammolarga duch kelishmoqda. - Ayrim bahslarda deyarli butun jamoa daho Leo Messining nimadir sexr qilishini kutib butun boshli o'yinni o'tkazib yubormoqda - deydi Kapello.[/b]