[readimg]https://90l.tribuna.com/images/6f/24/0e/6f240e73b7694792b2783308202d8233500x500@2x.jpg[/readimg] [b]Kecha Xosep Mariya Bartomeu I3 Ventures PR kompaniyasida yuz bergan janjal bo’yicha matbuot-konferentsiyasi o’tkazdi, unda u UEFAga minnatdorchilik bildirdi. -"Men UEFAga FFP (Financial Fair Play) haqida minnatdorchilik bildirmoqchiman. Ular so'nggi ikki yil ichida juda ajoyib ish olib borishmoqda. Biz doimiy ravishda tekshiruvlar olib boramiz va UEFAning futbolda qilgan har bir ishida uni qo'llab-quvvatlaymiz." "Manchester Siti" keyingi ikki mavsumda UEFA tomonidan Chempionlar Ligasidan chetlatildi, deya xabar beradi Guardian. Pep Gvardiola klubi rasmiylarni adashtirishda va moliyaviy adolatli o'yin qoidalarini buzganlikda ayblashmoqda. UChL taqiqidan tashqari, "Siti" 30 million evro (25 million funt) jarimaga tortildi.[/b]