"Barselona" sardori Lionel Messi yana "Manchester Siti" haqida gapirdi. "Agar "Siti" CHempionlar Ligasida ishtirok etmasa, boshqa klubga o'tishni xohlaydigan o'yinchilar ko'p bo'ladi yoki buning aksi. CHempionlar ligasi chindan ham o'zgacha va unda ikki yil ishtirok etmaslik haqiqiy zarba bo'ladi. Aguero " Barselona"ga? Qani uni olib kelaylik!", - deydi Messi. Messi"Manchester Siti"ning diskvalifikaciyasi haqida gapirdi Gvardiola Bartomeuning so'zlariga javoban: " Barselona"ga ovozini balandlatmaslikni tavsiya qilaman"