Barcelona
[b]"Barselona" ning sobiq hujumchisi Xulio Salinas hujumchi Martin Braytvaytning "Leganes" dan Kataloniya klubiga o'tishini tanqid qildi.
- Brayvayt transferi - bu falokat, juda yomon qaror. Birinchidan, u Chempionlar Ligasida o'ynay olmasligi sababli va 18 millionni to'lash bema'nilik deb bilaman, narxi buzilgan - 18 million va qo'shimcha ravishda 4,5 yillik shartnoma.
- Siz Abel Ruizga yoki Karles Peresga va boshqa ko'plab futbolchilarga arzon narxda qochib ketishga ruxsat berdingiz, oxir-oqibat, nega kanteraga ehtiyoj bor? Chempionatda 13 ta o'yin o'tkazadigan o'yinchi uchun, albatta Klassikoda ishtirok etmasligi sababli, bu noo'rin ko'rinadi », dedi Salinas.[/b]
UB
Fikrlar 0