Barcelona
[readimg]http://uzfifa.net/uzfifa/images/uzfifa_net-547028_original.jpg[/readimg]
"Real" futbolchisi Dani Karvaxal "Levante"ga qarshi o'yindagi hakamlikdan nolidi.
"Hakamlar nima uchun xushtak chalishayotganini bilishmaydi. Xattoki hakamlar qo'mitasi ham jim. Bilmayman nima deyishni.
Bir hafta oldin " Barselona"dan 3 ochko oldinda edik. Bugun esa 2 ochko ortdamiz. Biroq kurash davom etadi", -dedi Karvaxal.
UB
Fikrlar 2
We ndi boshlanadi hakamliklar
Ajab bobdi