Barcelona
[b]Katalonyaning Barcelona clubi sobiq bosh murabbiyi Ernesto Valverdedan ECHL bahslaridan söng intervyu olindi.
-Siz barsadan ketishingizga nima sabab böldi deb öylaysiz?
-Bu ajablanarli holat emas. Men öz ishimni qilishda davom etardim. Lekin buni rahbariyat xoxlamadi.
-Balki bunda futbolchilarning aybi bordir?
-Yöq, barsada bunaqa ishlarga futbolchilardan biror kishi murojaat qilmasa ular bunga aralashishmaydi.
-Kelgusida ham murabbiylik bilan shug'ullanasizmi?
-Bu mening hayotiy vazifam. Lekin biroz dam olmoqchiman.
Ernesto Barcelona bilan 2017-yil yozidan 2020-yil yanvar oyigacha ishladi. Bu vaqtda u jamoa bilan 2 ta LaLiga va 1ta Ispaniya kubogini qölga kiritdi.
Manba:SPORT.es[/b]
UB
Fikrlar 2
Endi aqili bolib qolibdimi
6zi b6walgan murabiyla aqlli köriniwni xoxlaydi