[b]Katalonyaning Barcelona clubi sobiq bosh murabbiyi Ernesto Valverdedan ECHL bahslaridan söng intervyu olindi. -Siz barsadan ketishingizga nima sabab böldi deb öylaysiz? -Bu ajablanarli holat emas. Men öz ishimni qilishda davom etardim. Lekin buni rahbariyat xoxlamadi. -Balki bunda futbolchilarning aybi bordir? -Yöq, barsada bunaqa ishlarga futbolchilardan biror kishi murojaat qilmasa ular bunga aralashishmaydi. -Kelgusida ham murabbiylik bilan shug'ullanasizmi? -Bu mening hayotiy vazifam. Lekin biroz dam olmoqchiman. Ernesto Barcelona bilan 2017-yil yozidan 2020-yil yanvar oyigacha ishladi. Bu vaqtda u jamoa bilan 2 ta LaLiga va 1ta Ispaniya kubogini qölga kiritdi. Manba:SPORT.es[/b]