Kechagi tundagi voqealardan hammangizni xabaringiz bor, ösha voqealardan tushkinlikka tushib qolgan va öziga kelish uchun dardini qog'ozga tushirgan muxlisning ishini e'tiboringizga xavola etaman. [b]Afsus yana yutqazib qöydi, Yem bölgandek akula kitga, Muxlislarni pichoqsiz söydi, Nima böldi real madridga? Afsus qancha orzular sarob, Öz uyida yutqazdi nega? City tunda qildiku xarob, Nima böldi real madridga? Yoki ayb trenerdami? Marcelolar qöwmas tarkibga, Yoki ayb tekis yerdami? Nima böldi real madridga?[/b]