Barcelona
Elklasico oldidan lirik chekinish.
[b]Fanatdoshlar uyg'oninglar,
Yaqin ösha katta jang.
Bu galgisi özgachadir,
Barcha bölar hang-u mang.
Qirol Leo zör formada,
Qiziq öyin bölar xöp.
Ikki ochko kam rmada,
Lekin yöqotishlar köp.
Garovlar-u bellashuvning
Pulin tayyorlab qöying.
Gar yutishni istasangiz,
Barsani qöllab turing.
Santyago ösha kuni muxlislarga töladi.
Kimdir öyin oxirida
Alamidan öladi.
Janob Zidan kursilari
Xöp silkinib turgan chog'.
Kike Setyen kirib borar,
Elklasicoga nogoh.
Barcelona bu öyinga,
Maksimal böp boradi.
Nasib bölsa Curtuani,
Biznikilar yoradi.[/b]
Muallif:SaYYoX adminingiz [b]Umruzoq_N[/b]
UB
Fikrlar 1
Ajoyib