Barcelona
Braithwaite: Men oyog'imdagi jarohatim tufayli nogironlar aravachasida ikki yil o'tirishim kerak bo'ldi. Men kabi futbol o'ynashni va futbolni yaxshi ko'radigan bola uchun bu juda og'riqli zarba edi.
P/S Braithwaite yoshligida 2 yil umrini nogironlar aravachasida o'tkazgan.
UB
Fikrlar 2
Muhimi hozir sog'u
Afsus